portfolio Martini Media
Wij zijn gespecialiseerd in advertentie-acquisitie en in het ontwikkelen en uitgeven van magazines, kranten, nieuwsbrieven en ledenboeken. Tevens vercommercialiseren wij websites.

Portfolio

Groningen Airport Eelde

Martini Media BV verzorgt de airportreclame op en rond de luchthaven in Eelde. Het vliegveld in Eelde wordt jaarlijks aangedaan door tussen de 350.000 en 600.000 bezoekers. Naast de duizenden passagiers, dagjesmensen zijn er natuurlijk ook de brengers en afhalers van de vakantiegangers. Daarnaast bezoeken ruim 1.200 mensen per dag de website www.gae.nl. Er zijn meerdere reclamemogelijkheden. Op het gehele terrein van Groningen Airport Eelde vindt u goede mogelijkheden om uw zakelijke vermeldingen te laten zien of een promotieactie te houden.
Groningen Airport Eelde

Bewegende beeldcommercials

Een greep uit de andere reclamemogelijkheden op vliegveld Eelde: Bewegende beeldcommercials op het interne tv systeem van Vliegveld Eelde (narrowcasting), radiocommercials via het interne systeem, bestickering op vliegtuigtrappen, rondom de bagagebanden en bagagekarren (zie foto) - zuilen - rolbanners- vlaggen - slagbomen - parkeertickets - billboard - samples promotion. Op de website van Groningen Airport Eelde (www.gae.nl) kunt u adverteren op de homepagina met een grote banner of op één van de vele andere pagina's met een kleine banner evt. in combinatie met een klein stukje redactie.

Audio- en beeldcommercials in voetbalstadions

Martini Media BV heeft ruime ervaring om bedrijven en/of instanties te zoeken die het voetbalpubliek van diverse vetaalde voetbal verenigingen willen bereiken via een audio commercial en/of een beeldcommercial (Ledboarding) met bewegende beelden. Het is mogelijk om een radio en/of beeldcommercial van 15 a 20 seconden af te te spelen in de meeste stadions. De radiocommercial zal in de meeste gevallen voor de wedstrijd, tijdens de rust en na de wedstrijd in het stadion ten gehore worden gebracht en een beeldcommercial komt 12 tot 15 keer voorbij tijdens een voetbalwedstrijd. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Gert Boerema op tel. 050-314 22 44 of via de mail op g.boerema@martinimedia.nl

Amateurgras, de amateurvoetbalkrant van de provincie Groningen

Martini Media bv geeft sinds 2005 Amateurgras de amateurvoetbalkrant uit. De voetbalkrant is gegroeid van één editie in de stad Groningen naar de grootste onafhankelijke amateurvoetbalkrant van het noorden. De voetbalkrant wordt eind 2013 na een korte pauze van 2 jaar weer in de provincie Groningen verspreid via alle voetbalkantines en diverse meeneemplekken. Amateurgras wordt in full colour op A3 formaat gedrukt op een hoogwaardige kwaliteit papier in een oplage van 8.000 exemplaren. Met het hele bedrijf, de journalisten, fotografen en opmakers van de voetbalkrant maken we iedere keer weer een sportkrant die gelezen wordt en die de moeite waard is om onder het kussen of op de leestafel te laten liggen. Er staat genoeg leuke informatie in om er steeds weer bij te pakken en te lezen. Een plaats waar de voetballers en hun clubs, naast het algemene voetbalnieuws, ook zelf een plek hebben om leden en geïnteresseerden te informeren over het clubnieuws of ander sportnieuws gerelateerd aan voetbal. Een totaaloverzicht van het ‘grote’ voetbalnieuws, afgewisseld met dat wat ú belangrijk vindt. Wanneer u ook het voebalpubliek in de provincie Groningen wilt bereiken middels een advertentie of een advertorial, neem dan contact met ons op via info@martnimedia.nl
Amateurgras, de amateurvoetbalkrant van de provincie Groningen

De Notarisklerk

Al vanaf 2005 verzorgt Martini Media BV de advertentie verkoop voor De Notarisklerk. De Notarisklerk is een uitgave van de Bond van Medewerkers in het Notariaat. Het magazine komt 6 keer per jaar uit en staat vol met ongeveer 30 pagina's wetenswaardigheden op dit vakgebied . Het magazine bestaat reeds 90 jaar en wordt gratis verstrekt aan alle leden van de bond van medewerkers in het Notariaat. Daarnaast zijn er veel notarissen op persoonlijke titel geabonneerd op het magazine en wordt het gebruikt als naslagerk.
De Notarisklerk

Adverteren in voetbalstadions op Ledboarding of andere reclamedragers.

Adverteren in voetbalstadions op Ledboarding of andere reclamedragers.
 
Martini Media BV is in het seizoen 2014-2015 betrokken geweest bij de commerciële exploitatie van reclame objecten bij PEC Zwolle, het AEGON COPA Voetbal Toernooi het Olympisch stadion te Amsterdam, FC Volendam en Almere City. Naast de verkoop van LED-boarding kunnen we ook de reclame verkoop van andere reclamedragers voor u verzorgen zoals bijvoorbeeld de verkoop op interne tv- en audiosystemen en videowalls.  

Adverteerders die zich richten op de Eredivisie ofwel combinaties willen maken met Jupiler League kunnen bij Martini Media bv terecht voor de productie en de creatieve invulling van uw beeld of audiocommercial. 

Voor meer informatie of een offerte op maat, mail naar g.boerema@martinimedia.nl

Schenken en Nalaten aan Goede Doelen

Het glossy Magazine Schenken en Nalaten aan Goede Doelen is een informatief magazine over goede doelen in Nederland. Het verschijnt tweemaal per jaar en wordt in een oplage van 15.000 exemplaren als kosteloos leestafelexemplaar verspreid onder notariskantoren, woonzorgcentra en ziekenhuizen in heel Nederland.

Sinds 2017 is de website http://www.schenkenennalatenaangoededoelen.nl gekoppeld aan het magazine. 
U kunt hier op zoek gaan naar een goed doel dat het beste bij u past en rechtstreeks doneren aan het doel van uw keuze.
 
De deelnemende organisaties presenteren zichzelf middels een redactioneel stuk over hun organisatie en/of projecten. Hiermee beogen zij de lezer van het magazine heldere informatie te verstrekken over wat er werkelijk met de gelden vanuit schenkingen en legaten gebeurt.
 
Het magazine bevat daarnaast informatie vanuit overkoepelende organisaties zoals het CBF, de Fin, het IF, Partos, Partin, De Museumvereniging en Goede Doelen Nederland. Hiermee wordt meer duidelijkheid verschaft over de wereld van goede doelen, keurmerken en mogelijkheden.
 
De overige redactionele inhoud informeert de lezer over de diverse vormen van doneren, schenken en nalaten en de (fiscale) voor- en nadelen.
 
Heeft u vragen over de verspreiding of wilt u weten wat uw mogelijkheden zijn voor een vermelding in Schenken en nalaten aan goede doelen? Neem dan contact ons op via 050 – 3142244 of info@martinimedia.nl

Om de laatste uitgave online te lezen, volgt u onderstaande link:
Schenken & Nalaten aan Goede Doelen
Schenken en Nalaten aan Goede Doelen

Sense Magazine | Hogeschool Arnhem Nijmegen

SENSE is het magazine van Hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN), met ruim 30.000 studenten en meer dan 5.000 personeelsleden.
 
Het magazine wordt gratis via displays verspreid in beide steden. Daarnaast gaat het naar abonnementhouders, ex-medewerkers en externe relaties van de HAN. Bovendien wordt het blad verspreid op talloze locaties in de regio Arnhem-Nijmegen zoals bibliotheken, culturele podia, gemeentelijke instellingen, horeca etc.

De digitale versie is in te zien op: http://www.sensemagazine.nl/nl/magazine/
 
SENSE bevat nieuws, achtergrondinformatie, opiniërende artikelen en berichten waarbij vrije nieuwsgaring, actualiteiten en journalistieke onafhankelijkheid belangrijke uitgangspunten zijn.

SENSE beoogt zowel personeel als studenten van de HAN op de hoogte te houden van belangrijke gebeurtenissen, besluiten en ontwikkelingen binnen de hogeschool en daarnaast van maatschappelijke culturele en politieke ontwikkelingen die voor de HAN van belang zijn.
Sense Magazine | Hogeschool Arnhem Nijmegen

HanzeMag | Hanze Hogeschool Groningen

HANZEMAG is het magazine van Hanze Hogeschool Groningen, met ruim 30.000 studenten en meer dan 3.500 personeelsleden.

Het magazine wordt via displays gratis verspreid onder studenten en personeelsleden. Daarnaast ontvangen ook oud-medewerkers het magazine, ligt het in de bibliotheken, op plekken in de RUG en in de AH winkel op de campus.

De digitale versie is in te zien op www.hanzemag.nl/category/magazines/.
 
HANZEMAG bevat achtergrondinformatie over studeren, het studentenleven en de arbeidsmarkt.

De lezersgroep is bij uitstek interessant voor bedrijven en de overheid die jong talent zoeken, alsmede voor uitzendbureaus, banken, verzekeringsmaatschappijen, horeca, culturele instellingen, reis- en sportorganisaties, etc.
HanzeMag | Hanze Hogeschool Groningen